Ingen känner mig så väl som du.

Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu.

Ny singel. Underbart bra, och om skivan ger samma känslor som den här låten kommer den nog inte vara så nyttig.. Har ont i magen, på grund av låten. Han är så jävla jävla  bra, hans röst berör som ingen annan och hans texter.. Ja, det känns dumt att skriva något, ord blir konstigt.

Malin fyllde år igår! Vi var hemma hos henne och åt bullar och hade det jättetrevligt :D Tyvärr var jag inte tillräckligt pepp på att gå ut på kvällen (det känns som jag aldrig aldrig kommer bli det) men jag hoppas ni hade det trevligt ändå :) Så nu är även Malin en stor flicka =)





Det är ju bara det att gör så sjukt jävla ont.. Ont ont ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska fan vara pepp när jag fyller år, för det är bara prick en månad kvar (:

2007-08-17 @ 14:23:56
Postat av: Malin

Bra att du hade kul ^^ Jag hade minsann det också ;P

2007-08-19 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback