Snart faller regnet igen.

Utmattad är ordet. Det här känns ju bra liksom.. Tre dagar innan skolan börjar igen och jag är tröttare än nånsin.. Det är ju nu man ska vara utvilad och pigg! Det är långt ifrån vad jag är, trots mycket sömn.. Nåt är fel och jag har en känsla av att när jag varit i skolan ungefär tre dagar kommer jag vara jättesjuk. Det har jag ingen lust med.

Måste tillägga att minigolf framkallar det onda ur alla människor.. Jag var iofs ganska lugn idag, men det var inte alla på banan som var det. Det var ett par som gick och skällde och tjafsade med varandra hela tiden. Typ hej hitta på något annat att roa er med? ^^ 

Nu vill jag sova.. Det vore dumt men det är så himla nära till sängen och det vore så himla skönt. Vi får se :)

30 seconds to Mars - The kill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback