So won't you try to catch me?

Det är mycket att räkna ner till nuförtiden! Här kommer en lista. Öh.

- Skolan börjar om 9 dagar.
- Uppsala = Johan Glans och Henrik Schyffert om 35 dagar.
- Lars Winnerbäck släpper nytt album om 43 dagar.
- kent släpper nytt album om 64 dagar.
- kent spelar på Annexet om 94 dagar.
- Lars Winnerbäck spelar på Annexet om 102 dagar.

Det känns som att jag kommer överleva den här hösten. Iallafall på att räkna dagar. Det är bra att jag får upprätthålla min matematiska del av hjärnan eftersom jag aldrig mer kommer läsa matte. Åh det är så skönt!

Annars då? Jag håller på att svälta ihjäl och väntar på att kycklinglasangen i ugnen ska bli klar. Jag har faktiskt lagat den nästan själv. Sen försöker jag allt jag kan att inte glömma bort att det är samling halv åtta, inte åtta som jag trodde sist. Jag ska alltså gå hemifrån kvart över sju, inte kvart i åtta!

Jag gav blod igår också för första gången på riktigt. Det var lite obehagligt, men det är inget jag kommer avlida av direkt. Tvärt om så räddar jag ju någon med blodet jag lämnar :) Var lite rädd att jag skulle svimma när det var klart, och det var hon sköterskan med. Så jag fick ligga där ett bra tag, vi tog allt sakta men säkert ^^ Jag kände mig bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska känna dig bra, för du är bra på alla sätt och vis!
/F

2007-08-14 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback