Vem vet vad de gör med oss sen?

Vissa kvällar känns mer än andra. Den här känns ovanligt lite. Kan bero på att min mage tar all uppmärksamhet och nu är första gången på hela kvällen jag kan sitta upprätt.. Stå upp gör däremot för ont fortfarande så jag går så fort jag kan så jag slipper stå upp länge. (Okej nu var det tio minuter sen jag skrev det där.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, samtidigt som folk på msn pratar med mig) Jag kan skratta åt att Elin glömde sin glass i Felicias frys igårkväll.. Jag tippar på att den kommer vara slut när hon kommer dit nästa gång. Eller att Felicia är så smart och tar med sig den till skolan på torsdag :D Det skulle vara kul! Helt ärligt så är sängen väldigt lockande just nu.. I en vecka drygt har jag varit helt slut på kvällarna. Det här sommarlovet har tagit musten ur mig. Eller nåt. Jag har verkligen ingen energi alls. Nu får jag krav från Elin..

Gnutt/ Han sa; vi gör så mot kunder vi gillar. säger:
klart jag inte gör jag bloggar^^

Gnutt/ Han sa; vi gör så mot kunder vi gillar. säger:
skrev precis om dig faktiskt!

E /gaah varför e min msn cp o tar bort folk! säger:
hahah ooohh jag vill vara med jääääätte mkt!!!
E /gaah varför e min msn cp o tar bort folk! säger:

Och en bild också snälla så blir jag glad


Kommentarer
Postat av: Felicia

Glassen står orörd i frysen..
Den väntar påbättre tider!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback