You said it'd be forever..

Backstreet Boys är så jävla underskattat. Det är perfekt att lyssna på när man inte känner nåt, när det inte är några känslor som kan tränga sig in i tankarna. Det är lagom ledsamt och lagom smörigt, det är precis lagom så att man inte börjar gråta.. Jag väntar på när känslorna ska komma, jag väntar verkligen. Det här är så konstigt, det är så himla konstigt hela situationen (jag är medveten om att det är i princip första gången jag skriver nåt om det här nu, och det är medvetet. Och jag skiter i ifall du läser, för jag saknar dig. Jag kan inte förneka det. Jag skiter i ifall du får veta det. I början ville jag inte visa min svaghet, men nu bryr jag mig inte. Du får läsa bäst du vill..). Hela den här situationen känns inte så främmande, för jag har varit i den förut. Skillnaden nu från då är väl.. jag vet inte.. Då var det inte på allvar, nu är det på allvar. Då gick det att få tag på dig, nu går det inte. Då kunde jag få ett sms efter ett par dagar, nu har jag inte fått det och kommer inte få. Aldrig mer.. Åh det gör ont.

Even the  lovers makes a mistake sometimes
Like any other
Fall out and lose his mind
And I'm sorry for the things I did
For your teardrops over words I said
Can you forgive me
And open your heart once again?

It's true
I mean it
From the bottom of my heart
Yeah, it's true
Without you I would fall apart

Whatever happened
I know that I was wrong, oh yes
Can you believe me
Maybe your faith is gone, but is it?
But I love you and I always will
So I wonder if you want me still
Can you forgive me
And open your heart once again, oh yeah

It's true
I mean it
From the bottom of my heart
Yeah, it's true
Without you I would fall apart

I'd do anything to make it up to you
So please understand
And open your heart once again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback