Do you live?

Förlåt Ina för att jag inte var som jag borde på din födelsedag. Har verkligen dåligt samvete över det, men jag kunde inte hjälpa det.. Men som sagt, jag får gottgöra det någon annan gång.

Idag har hela dagen spenderats i Bromsten och det har varit så härligt. Har omgivits av folk som är bäst och på nåt konstigt sätt blir jag också bäst då :) Det smittar liksom av sig. Jag och Madde satt ute i solen och spelade en himla massa olika spel, och efter ett par timmar kom Johanna också. Vi hade riktigt roligt, speciellt åt en viss bild på Maddes förlovningsring.. Hahahaha :D När vi tröttnade på att spela spel tog vi en promenad till Konsum (det heter faktiskt Coop nuför tiden..) för att inhandla glass bland annat. Sen gick vi hem till Johanna och tittade på sämsta filmen ^^ Och om någon vill veta nåt om Ingmar Bergmans död, fråga mig. Jag vet allt. I tron om att Johan skulle vara med på nyheterna har vi sett varenda sändning i tv4 och ja, vi vet allt..

Kommentarer
Postat av: Ina

jag är glad bara att du var där :)

2007-07-31 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback