Remember, this is just a game.

Länge sen jag bloggade och jag tänker inte skriva nåt märkvärdigt idag heller. Sitter bara och väntar på att pappa ska bli klar, jag ska spöa honom i badminton ^^ Under tiden tänkte jag skriva en lista på saker som jag inte tycker om. Jag tänker inte använda ordet hatar, för det är för starkt.

Jag tycker inte om att drömmar inte är verklighet. Drömmen inatt hade inte suttit helt fel.
Jag tycker inte om allsvenskans domare.
Jag tycker inte om att Råsunda skapar derbystämning och AIK svarar med att spela asdåligt och förlora.
Jag tycker inte om vädret i Sverige.
Jag tycker inte om att jag inte har något jobb.
Jag tycker inte om att jag är lite för feg lite för ofta.
Jag tycker inte om att grannen ovanför borrar på morgonen. Jag får rysningar i hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback