You don't care.

Tröttheten sliter i kroppen, jag vill sova! Ikväll blir det inget springande tror jag, jag har träningsverk så det räcker, plus att jag är helt utmattad. Dessutom ska jag ju umgås med Johanna hoppas jag :) Om hon överlever sin spruta ^^

Igår hos Felicia blev väl bra till slut får jag väl säga.. Usch, jag vill inte ens tänka på hur det var när jag var påväg dit. Fyfan vad skit allt var. Det försvann lite under kvällen och jag lyckades nog somna utan att få panik iallafall. Sen vaknade jag vid halv nio av byggjobbarna utanför, och strax därefter fick jag sällskap av en hund i sängen. Det var mysigt :) Vi åt frukost och spelade kort samtidigt, sen var det bara för mig att ge mig av, skulle vara hos farmor klockan elva.. Det pappa glömt att berätta var väl att vi skulle fika utomhus. Så där satt vi, fyra pers under tre paraplyer och fikade i spöregn. Hej svensk sommar.

Resa bokad. Tack. Låt mig komma bort från den här staden ett tag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahah spelade du kort och åt frukost med hunden? :D

2007-07-29 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback