Något vill mig illa.

Hur kan det vara så jävligt? Hur kan det sammanfalla så sjukt illa? Hur kan det komma sig att de två viktigaste sakerna nästa år inträffa på samma dag?! Är det ens möjligt? Kan jag ha mer otur? Jag som blev så tokigt glad imorse över en återförening med Lasse och band på Zinken nästan prick två år senare. Men så skulle jag kika vad det var för veckodag, och ser i mobilen att den dagen är markerad. Maddes bröllop. Det kan jag inte missa, inte för en konsert. Samtidigt som jag inte vill missa konserten, för att det var så himla magiskt förra året. Jag vet att Maddes bröllop går före, det är självklart, hon är min barndomsvän och vi har växt upp tillsammans. Men det känns surt, det gör det verkligen. Var jag tvungen att komma på det idag också? Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback