Allt, allt, allt kommer till den som vågar vara rädd.

Bara för att jag har varit hemma idag och dissat min grupp. Det är vid den här tiden det brukar börja bli tråkigt.. Men jag kan nästan alla ord i spanskan och jag har duschat också. (Jag försöker få det till att jag varit produktiv trots att jag varit hemma. Det har jag nog inte).


Har du pojkvän/flickvän? Det är dåligt med det.
Är du kär? I wish I was. Det är mysigt att vara kär :) Någon som har något förslag om vem jag kan bli kär i? :D
Hur tidigt stiger du upp? Ungefär 35 minuter innan jag ska gå hemifrån.
Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv vet mest om mig själv. Det räcker.
Gillar du att slåss? Haha, ja, jo. Det är ett bra sätt att få ut aggressioner. Nu pratar jag om kickboxningen alltså..
Vad ska du göra ikväll? Äta middag med mamma och hennes kollega och sen ska jag väl plugga spanska.
Har du utländska föräldrar? Nope.
Var har du ont? I huvudet, pannan och i käken.
Är du bra på att måla? Hahaha, lätt! :D
Vem kramade du senast? Det var nog Therese.
Vad längtar du till? Oj.. Hela november är fullt av saker jag längtar till.. kent, Winnerbäck, Norra Brunn, Emil Jensen. You name it.
Vad heter dina husdjur? Vem har sagt att jag har husdjur?
Har du körkort? Nej. Men jag är jäkligt sugen.. Det vore skönt på vintern, slippa vänta på bussar och skit ^^
Favoritgodis? Just nu har jag fastnat i chokladträsket.
Morgon- eller nattmänniska? Jag är nog lite både och. Egentligen är jag väl trött dygnet runt..
Sparare eller slösare? Sparare^^
Har du några homosexuella vänner? Njae.. En som inte vet om det själv än tror jag iaf :D Haha
Bio eller promenad? Promenad till bion! ;D
Är du kittlig? Det beror på vem som kittlar och vilket humör jag är på :)
Rädd för insekter? De kan vara lite obehagliga om jag inte har kontroll över dem.
Anser du att du är stark? Hyfsat i alla fall. Jag har lite muskler här och var :o

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan få bli kär i mig :3 Men bara om du viiill

2007-10-23 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback