Smile again..

What's up with my life? Hela den här veckan har varit helt udda och jag har i princip kommit hem från skolan, ätit, slappat någon timme och sen gått och lagt mig. För att jag kommit hem så sent. Idag kom jag i och för sig hem vid två, men då la jag mig i min säng och skulle lyssna på kents nya skiva. Det gick inte så bra, jag somnade och sov ett bra tag. Nu ska jag snart träna och sen är det Sverige - Nordirland som gäller. Känns dumt att träna precis där de spelar, men sen åka åt andra hållet för att se på matchen. Vi borde få gå in gratis ^^

Ganska händelserik dag idag med; brandbilar och taxibilar och bussar och broar och BUP och ja. Heja. Det var ett bra studiebesök. Så bra att vi slapp spanskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback