Talk to me girl!

Måste bara börja med att undra vem som är frekvent besökare av min blogg? Som idag har gått in ungefär 30 gånger? ofta uppdaterar jag väl ändå inte.. Hoppas du inte blir besviken alla 30 gångerna bara =/

Annars har jag haft världens underbaraste kväll! Har skrattat så att jag nästan gråtit, jag har dansat, jag har nästan vunnit (dock vann jag nog aldrig riktigt helt i nåt..), jag har varit lekledare och ja. Allt har varit bäst och jag tänker inte skriva nåt om hur jag saknar gamla tider. För det som är nu är jävligt bra det med! Att vi fortfarande har varandra och trivs ihop :) Störda bilder kommer upp i bilddagboken sen kan jag nog nästan lova. Roliga är dom i alla fall ^^ Jag har även lärt mig vem Timbaland är :D Nya favoritlåten och det är så mycket internskämt i den att jag aldrig kommer kunna lyssna på den utan att skratta och vilja dansa^^ Jag ska inte ha den i min mp3 tror jag.

Vem är du? Du som besöker min blogg hela tiden? Träd fram ur mörkret! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback