Världens bästa skola.

  Jag älskar min skola. Den här dagen har varit så jävla bra och jag är glad i hela kroppen. Jag förstår inte hur lärarna kan få en att trivas så sjukt mycket, lärarna är liksom halva grejen med att gå till skolan varje dag. För att få träffa dem. Max som bara är allmänt konstig och påhittig och som blir arg när jag vinner i Vem Där och Nina som är världens underbaraste! Så jävla rolig, hon ändrade bakgrundsbild på Max dator när han hade lektion så han skulle bli rädd.. Sen pratade jag och Elin med henne i typ en kvart, helt spontant och om seriösa saker. Nu känns det som i tvåan igen, och jag gillar det. Jag hoppas att det håller i sig, för jag trivs när det är såhär. Såhär konstigt och såhär himla Infokomp. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback