"Jag tycker om hörn nu"

Idag har jag lekt med Felicia. Vi har varit dåliga på badminton men ganska bra på allt annat vi gjorde. Typ laga mat och spela kort. Yatzy var däremot jag rätt kass på, men det är mitt yatzy det är fel på, jag förlorar alltid! Spelar jag hemma hos någon annan, inga problem, då vinner jag. Men hemma, med mitt eget. Näej. Övningskörde även henne till tåget, vilket gick smärtfritt. Känns bra inför lektionen imorgon. Och sen teori på kvällen, det ser jag fram emot. Trots tre timmars stillasittande. Men läraren var så skön :D

Haha, Felicia har även städat mitt skrivbord.. Jag tror jag ska bjuda hit henne fler gånger (: Vi har dessutom blivit vänsterhänta. Nästan.

Jag har inget vettigt att skriva. Det jag helst av allt vill skriva om är hemligt och då kan jag ju inte skriva det här. För då är det inte hemligt längre. Logiskt nog. Men jag undrar hur mitt fadderbarn mår! Honom var det länge sen jag hörde något från. I och för sig bor han i Afrika och är fattig, så då är det kanske inte så konstigt. Men ändå. Jag hoppas mina kritor som jag skickade har kommit fram :) Och att han blev glad för dem, så han inte är något kräset barn som vill ha tuschpennor istället ^^ Men det tror jag inte. Han är för söt för det :)

Nu ska jag skicka ett mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback