Torsdag

Igår var en så himla bra dag. Jag var glad hela dagen och trivdes och ville att dagen skulle fortsätta i all evighet. Jag har så underbart bra vänner. Det var liksom inga krav, vi hade inget planerat och tog dagen som den kom. Någon timme i trappan där, några fler i Kungshallarna och det var inget som hindrade oss. Jag är bara så glad att jag har er, både ni som var med igår och de som inte var det. Ni betyder så mycket för mig, ni ger mig trygghet och påminner mig om dagarna i skolan. Hur bra vi hade det.

Och annars är det ganska illa att jag känner i mina ljumskar att jag spelade match igår. En match på 40 minuter.. Men vi spelade 2-2 i alla fall och det var bra, med tanke på att vi gjorde mål när precis var slut och med tanke på att vi mötte serieledarna. Så det skiljer fortfarande bara en poäng, men det ska vi nog lyckas ta igen :)

Håll tummarna för Therese också. Måtte det gå med banken, jag skulle bli så himla glad! Ha en av de närmaste vännerna bara 300 meter bort. Det skulle vara perfekt. Men det beror på banken, som sagt. Men jag tror att det löser sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback