I never had this planned

Det känns att jag har fått massage idag. Inte bara för att jag är mjukare i axlarna och lite mer rörlig i nacken, jag har även ont utanpå. När jag känner på axlarna/ryggen känns det som att jag har blåmärken. Men det är nog smällar man får ta när man blir masserad av någon vars kropp består av 90 % muskler.. De resterande 10 är typ. Skelett och hår? Han är den coolaste jag känner, alla kategorier. Om jag fick vara någon annan skulle jag vara Linus, utan tvekan!


Jag trivs även med att ha i uppdrag att minst tre gånger innan veckan är slut agera chaufför åt mamma. Det är så sjukt kul att köra bil ensam. Synd bara att miljön mår dåligt av det, och även plånboken. Men säg något gott som inte har något ont med sig liksom..? Precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback