Vänner

Jag trivs, helt klart. Det är såhär jag vill ha det. Fredrik gav mig energi, positiv energi, och jag trivs så i hans sällskap. Han är trygg. Och snäll. Vissa har den egenskapen, de är genomsnälla. Man märker det nästan på en gång när man träffar dem, de har något i sig som gör att de bara är så himla snälla. Fredrik är en sån person. Jag är glad att jag känner honom och för allt han gett mig.

Imorgon är det nyårsafton, och jag ljuger om jag säger att jag inte har några förväntningar. Mina förväntningar är skyhöga. Det kommer bli perfekt, jag vet det. Vi kommer vara så fina, och vi kommer ha det så roligt. För det går inte att ha annat i sällskap med de jag älskar mest i hela världen. Mina infokompisar. Bäst i världen. Finast i världen.



En del kramar är varmare än andra. Den jag fick igår kväll var av det varmare slaget.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback