Blod, jul och fekke

Jag får alltid lite dåligt samvete när det där blåa lappen hamnar i brevlådan. Jag veeet att jag ska ge blod, jag ska, jag ska, men just nu är jag faktiskt förkyld! Fast det var ännu värre den gången jag fick ett sms där det stod något i stil med "CECILIA! Vi har brist på din blodgrupp... osv" Där kan  man snacka om dåligt samvete. Men när jag varit frisk i ett par veckor ska jag bege mig. Kanske kan jag skicka en blå lapp tillbaka till dem och säga att jag är förkyld och kommer så fort jag kan..?

Igår firade jag jul igen, och det var mysigt. Jag och min bror lagade mat och rimmade hela eftermiddagen. Jag fick min externa hårddisk också, en liten en på 320 GB. Ganska så bra, enligt min mening. Det var mysigt att träffa pappa också, det var ju trots allt typ en månad sen.

Nu ska jag snart klä på mig, för att sen bege mig ut till Tullinge. Där ska det förberedas, det kan ni lita på! Åh det kommer bli så grymt. Och jag kommer bli så snygg. Det gäller bara att jag kommer ihåg att ta med mig allt jag ska ha med mig. Men jag har gjort en lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback