Planer

Jag är så uttråkad. Imorgon ska jag köpa ny foundation, om jag vågar, och sen åka hem till Felicia för att umgås med Pia. Kan låta konstigt, men det är inte svårare än så att Felicia jobbar och Pia är hos henne ändå. Och jag, då. Som sällskap. Hade tankar på att ge mig ut och löpa också, men det vet jag redan nu att jag inte kommer ha motivation till. Jag väntar till söndag, då jag kan springa med Julia. Helgen kommer nog flyta på bra, om jag lyckas. Om jag håller mig från att tänka för mycket, från att reagera och reflektera för mycket.

På lördag ska jag vara barnvakt, för att sen åka till Felicia och äta bakismat och ladda för ännu en kväll på Söderhof. Det kommer bli extra kul, eftersom Therese lär vara där med sina arbetskamrater. På söndag ska jag umgås med Johanna, och sen som sagt träna med Julia. Jag hoppas att det blir så bra som jag vill. Och att nästa vecka sen börjar med att jag har fått ett nytt jobb. Det hoppas jag allra mest på, även om jag inte förväntar mig något. Ingenting alls, faktiskt. Så lite att jag på måndag ska söka fler jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback