Sommarlov


Slänger in ett blogginlägg medan maten står på spisen.

Jag lever livet. Jag trivs som fisken i vattnet och jag bara älskar att bo här med min vän. Att vädret är helt grymt skönt gör inte saken värre. Fast idag sa min kropp ifrån och ville inte ha mer sol. Så då får vi vila lite, kroppen och jag. Men en hel del färg har jag fått. Konstant solande i två och en halv dag, liksom. Måste ju passa på, snart börjar juli och en månad fylld av jobb, jobb, jobb. Är ledig fyra dagar tror jag.

Annars. Det händer inte så mycket. Jag köpte mina första par tjejjeans i måndags. De första jag äger i hela mitt liv. Det är ganska skickligt att jag gått i 20 år utan att ha ägt ett par jeans från tjejavdelningen. Men nu har jag ett par, och de är fina, så fina. Synd bara att det är shortsväder. Eller inte ^^

Mat nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback