Let's not fall back to sleep, like we used to

Om en kvart ska jag ut och springa, och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att mina benhinnor vill vara på min sida den här gången.. Jag hatar att känna mig jättepepp, ha ork, men inte kunna fullfölja för att jag får för ont. Har inte sprungit runt båda sjöarna på hur länge som helst känns det som, trots att jag haft både ork och lust. Då känns det jävligt surt att behöva promenera hem. Men idag hoppas vi att det går bättre!

Och jag har köpt ett par nya sommarskor och ett par shorts. Jag är kär i allt, och kan inte vänta till sommaren är här! Jag funderar på att låta skorna följa med till Norge, men det beror på hur vädret blir. Det behövs nog en del plusgrader. Men de är randiga och fina. Och shortsen är rutiga och fina.

Nu borde jag byta om. Måste ju hinna hem innan åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback