Hej jag älskar min skola.

HEJHOPP!
Haha, jag är så förvånad över mig själv, det har så smått gått över idag, men även idag har det haft sina perioder. Min överskottsenergi.. Ända sen i måndags har jag varit galet pigg, galet glad och galet jobbig antagligen. Och rolig. Höhö, tycker jag iallafall ^^ Jag har ingen aning om vad det beror på, men det är ganska kul. Träningen igår var den roligaste på väldigt länge, herregud vad jag garvade. Och folk garvade. Åt mig. Möh. Och jag och Jenny brottades mitt under två-målsspelet.. Var även på inspelning av Så ska det låta igår. Peter Settman, herregud vilken kille! Så sjukt rolig. Det kan ju bli tradigt att sitta och bara vänta medans studiokvinnan var inne och förklarade för folk vad dom skulle göra och så. Icke. Peter underhöll, han pratade med folk i publiken, med sig själv, sjöng, dansade. Ja allt, han var så jävla skön, jag skulle vilja vara hans kompis :D Och samtidigt som har var jätte-oseriös mellan så var han koncentrerad och fokuserad när det väl gällde. Jag beundrar den mannen.

Idag började inte så bra, mitt tåg var försenat vilket resulterade i att jag fick asbråttom på centralen, var där typ 13 över och Saltsjöbanan från Slussen går 20 över. Kommer med ett tåg som är typ proppfullt och en tant stämplar mig med sina klackar.. Springer till Saltsjöbanan och är tre meter ifrån när dörrarna stängs.. Surt. Men fick sällskap av Anna sen iallafall =) Sen på matten.. Fy fan, jag kommer aldrig klara matte b, seriöst. Kom in mitt i en genomgång typ, och tyckte att jag fattade, gjorde fyra uppgifter och tyckte jag var asduktig som tyckte det var lätt. Jo tjena, inte ett enda rätt hade jag. Då gav jag upp. Satt och stirrade resten av lektionen, och det kommer jag ju få äta upp senare.. Borde egentligen plugga nu med, men hinner inte, ska titta på Kustbevakarna om fem minuter. Men ska plugga efter det, jag lovar. Jag måste.

Dagens goda gärning: Jag bjöd folk på fruxo och Pimpim. Det behövde vi efter en så lång dag i skolan!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag kan hjälpa gid med matten.. jamenar, själv är man ju på ma c.. -skryt skryt-

2006-11-08 @ 21:12:34
Postat av: Anonym

Hahaha, vad jag verkligen trodde det var Johanna A som skrev, blev lite chockad där, hon som har nog med att klara sin egen matte =p men tack, det ska jag komma ihåg sen innan jag har prov! :)

Postat av: Ina

ja gud ja, onsdagar är outhärdliga utan en liten sporre.. tur att vi har dig och dina tablettaskar då ;)

2006-11-09 @ 01:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback