Heja SL!

Mitt dåliga humör efter träningen blev inte bättre när jag läste att gröna linjen kommer gå med tiominuters-trafik hela dagen imorrn. Även rusningstid. Vill inte ens tänka på hur galet mycket folk det kommer vara.. Jag kommer aldrig komma till skolan. Dessutom ska jag göra sällskap med Kerstin. Kul. Jag vill lyssna på musik på morgonen för att vakna till, nu måste jag sitta och vara social med henne.. Nejtack, bättre sällskap kunde man ha.

Träningen gick såklart skit, så jävla tråkig den var också. Vi gjorde en och samma värdelösa jävla övning i typ tjugo minuter. Våran grupp försökte iallafall göra lite utmaning genom att blunda med ena ögat och hoppa på ett ben, men då får vi skäll för att vi inte är seriösa.. Nej jag störde mig på alla, speciellt en viss person. Ååååh, sluta dribbla när du inte kan! Idiot.

Dagens goda gärning: Jag fyllde på Fannys vattenflaska.


Nu ska jag duscha och hoppas på att all irritation försvinner.. Jag måste vara på bra humör imorrn, måste vara motiverad för att plugga. Åh vad tråkigt. Ta mig härifrån, jag vill inte bo i Stockholm! Fredrik låt mig bo under din säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback