All my friends keep telling me, that I should leave you for a while..

Om en vecka är det lov. Fem dagar skola, sen ledigt en massa dagar! Det ä helt sjukt hur fort det har gått.. Om lika lång tid är det jul liksom =/ Funderar starkt på att fly julen i år, det finns inget värre.. Tänker inte gå in på närmare vad det är jag inte tycker om, för det är ganska mycket. Och jag har mina anledningar. Så julen kan vi avskaffa, inte mig emot.

Gårdagen spenderades mestadels hos Therese, trevligt värre =) Eller, vi tittade på fotboll också, det var en pers.. Satan i gatan vilket dåligt försvarsspel! AIK sprang ju runt som yra höns, ingen var nånstans, jag undrar om de verkligen var elva man på planen alltså. Norling kanske har börjat med en ny taktik, femmanna! Haha =p Och Tamandi! Aaah, min hjälte! :D Jag har alltid och alltid hatat honom, han har aldrig varit bra i mina ögon, speciellt inte på senare år. Förstår inte vad han har gjort i startelvan. Okej, i år har han varit hyfsat bra, men jag har fortfarande svårt att acceptera honom. Men så igår. Nu är han min hjälte igen. Han räddar 3-0 på mållinjen, och sen spelar han fram till 2-1! Så mycket bra har han nog inte gjort i AIK på många år :o Bra var han iallafall! Nu gäller det bara att Hammarby vinner imorrn. De måste göra det. Måste måste måste. Verkligen måste. Verkligen verkligen. Förstår ni nu allvaret i det här med fotboll? Det är på liv och död. Seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback