Allt var så bra.

Den här helgen. Det är svårt att få ner känslor i text, för det är så mycket känslor. Speciellt nu när jag kommit hem och alldeles nyss ägnat ungefär två timmar med att ligga i sängen och bara tänka på allt. Men det är, tro det eller ej, övervägande bra känslor. Jag har varit glad konstant från fredag till söndag. Alltså inse, ingenting gick fel på hela helgen. Ingenting! Det har jag aldrig varit med om förut. Och det som jag oroade mig mest för, att träffa Niklas, det gick ju hur bra som helst. Bättre än bra kanske man kan säga? Eller sämre än bra, det beor på hur man ser på det.. Men jag tyckte det gick bra, så bra att vi träffades på söndagen också :) Då körde vi (Niklas) vilse. Men det var inte hans fel, det vara bara för skyltarna mot badplatsen försvann. Det var en skylt, sen inga fler.. Dålig stil liksom. Och på fredagen, efter att ha lekt med Niklas och gått i en jävla massa trappor och sett en säl så käkade jag och mamma middag. Sen gick vi och satte oss på ett fik med världens mest otrevliga grabb som serverade. Herregud, jag trodde han skulle slå ner oss.. Kvällen avslutades helt perfekt med två - tre timmar i hotellbaren med en trubadur vid namn Martin som sjöng och spelade gitarr. Helt sjukt underbart, jag älskar att lyssna på någon som sjunger och spelar gitarr, han kan sjunga vad som helst, jag älskar det ändå. Passade även på att önska Wonderwall, och ni som vet vad den betyder för mig och vilka minnen jag har till den vet varför jag önskade den.

Lördagen börjades med shopping i ett par-tre timmar innan Fredrik dök upp med ett försenat tåg. Att tågen alltid är försenade när vi ska ses, jag förstår inte. Han skulle iallafall ha en jacka och ett par skor. Och nåt slag av vatten som vi gick hela Avenyn för att kunna köpa på konsum, vilket gjorde att vi i princip missade alla affärer eftersom de stängde klockan fem.. Men inne i Nordstan var det öppet till sex, så där hittade han typ världens snyggaste jacka :D En rosa mössa köpte han också ^^ Sen åkte han hem, och jag gick till nån pub och kikade på fotboll. Jag trodde andra nederlaget skulle komma här, att Sverige skulle förlora. Men icke, dom spelade som kungar, försvaret var hur bra som helst, mittfältet var bäst och Elmander och Allbäck klarade sig galant där uppe. Jag säger då det; Zlatan kan stanna kvar i Italien och leka diva bäst han vill, inte fan behöver vi honom.

Söndagen spenderades till att börja med på Universeum. Var lite besviken till en början, vem fan betalar pengar för att se lite fiskar och växter? I hälften av alla montrar tror inte jag det fanns några djur alls, dom bara skrev så för att skratta åt folk som står och tittar som fan efter djuren! Men det var helt okej där, eftersom jag sen fick träffa Niklas igen :) Sen käkade jag och mamma tillsammans med Jocke innan vi åkte hem.

Nej, jag åker gärna ner igen, nästa gång blir väl på höstlovet med Elin. Vi har väldigt seriösa planer på det faktiskt =)

Everytime I think of you,
I always catch my breath.
And I'm still standing here,
And you're miles away,
And I wonder why you left.
There's a storm that's raging,
Trough my frozen heart tonight.
I hear your name in certain circles,
And it always makes me smile.
I spend my time, just thinking about you,
And it's almost driving me wild.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vill förtydliga att det var EXTREMT dåligt skyltat ;)

2006-10-09 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback