But I can still remember just the way you taste..

Fan vad jag har varit duktig! Har pluggat sammanlagt typ tre timmar idag, varav två var i sträck utan paus.. Jag och pluggande går inte riktigt ihop, jag har sjukt svårt att koncentrera mig så länge. Men jag lyckades skriva svar på alla instuderingsfrågor, och efter det var jag helt slut.. Ont i ryggen och magen har jag också, mindre kul.. Därför är jag befriad från plugg ett tag nu tycker jag, måste ju orka träna sen också ^^

Idag var väldigt nödvändig dag också.. Kul att sitta på saltsjöbanan och precis få veta att man har håltimme i två timmar. Ingen spanska. Ganska skönt iofs, men jag hade ju lärt mig alla 33 glosor och dessutom gått upp klockan sju för att gå på den där jävla lektionen, så är det ingen. Men jag, Alexander och Oliver roade oss ändå, vi spelade pingis i typ två timmar istället :D Fett roligt! Rundpingis på tre pers är hyfsat jobbigt också.. Och att Peter kan spela pingis, vem trodde inte det? =p Jag tror hans taktik var nåt i stil med att lyckas träffa Alexander så hårt som möjligt med bollen.. Tog i jävligt gjorde han iallafall. Han är udda den där, men hur jävla skön som helst! Och sen Daniel som kom och frågade 'har ni sett 2D?' hahah, hur fan tappar man bort en hel klass?!

Det coolaste idag var ändå jag och Elin. VI är synska. På väg till matsalen säger jag att det vore sjukt gott med makaroner, och då säger Elin att jaa, makaroner och köttbullar vore gott. Vi spekulerar lite i vad coolt det skulle vara om det nu var det till lunch. Och vad får vi? Köttbullar och makaroner :o Vi är typ bäst?

Kommentarer
Postat av: Bajar´n

Vi ÄÄR bäst cissi!
Har du inte förstått det än? ;)

Postat av: Anna

maha, men Cissi så du svär ; P

2006-10-26 @ 11:01:28
Postat av: johannus

Klart du får komma på top model kväll! :D Välkommen :P

2006-10-26 @ 22:18:24
URL: http://everydayme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback