Den enda som verkligen älskar mig är du.

Möh. Jag trodde jag hade sovit jättelänge när jag vaknade imorse, jo tjena.. Klockan var inte mer än halv elva =/ Men men, har man en granne ovanför som går som en jävla elefant får man väl stå ut med sånt.

Kvällen igår blev riktigt roande faktiskt =) Johanna kom hit, och efter ha pratat en massa och gråtit lite så tittade vi på film. Fett seg film, när det var typ 40 minuter kvar väntade vi på att den bara skulle ta slut. Och på att hon tjejen skulle dö. "nu dör hon! - nej nu!" Vi roade oss även med att tittta på min mamma som somnat. Hon är inte så bra på att titta på film =p

Det känns så sjukt fel att vara glad för tillfället. Det känns som jag inte får vara glad när jag vet hur jävligt de har det.. När jag vet att det kommer ta dagar, om inte veckor, innan de ens skrattar lite. Åååh, det är så hemskt. Jag vet inte vad jag ska göra, jag har fortfarande inte förstått det. Har fått veta att en av de som dog hade en nyfödd dotter också.. Fy faan.. Men något som gör mig stolt är iallafall det jag hört vittnen säga. Det låg ju ett dagis och en förskola precis i närheten, och de har sagt att det var som att planet svängde ut i vattnet med flit för att undvika att störta bland alla barn. Så jävla typiskt kustbevakningen. Och så jävla typiskt han som var pilot. Världens snällaste typ. Och deras familj var typ den perfekta familjen. Nu är dom inte det längre, för de har ingen pappa.. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback