Do you still remember how we used to be?

Jag är verkligen dålig. Hade sagt åt mig själv att verkligen göra svenskan idag. Hur långt har jag kommit? Öhm, jag har gjort halva första frågan, halva andra frågan och halva tredje frågan.. Ungefär hälften av vad jag hade räknat och tänkt hinna med.. Men iallafall, det är bättre än ingenting alls. Dessutom har jag haft mina anledningar. En var att mina högtalare fick ryck och slutade fungera. Dom brukar göra så ibland, helt utan anledning. Det finns inget man kan göra, bara vänta och hoppas på det bästa att dom fixar sig själva. Och se på fan, nu funkar dom igen! Sen var det ju Champions leauge-fotboll på tv. Chelsea - Barcelona. Fett bra match, synd bara att det inte blev fler mål.

Jag borde seriöst göra något åt min garderob också.. Känns som jag borde göra det innan mamma börjar klaga. Jag har typ hälften av mina kläder i sängen, och när jag sover ligger dom på skrivbordsstolen. Det känns som det är lite opraktiskt.. Framförallt är det jobbigt att flytta på dom hela tiden =p


Förlåt för ikväll Niklas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback