Don't wanna hurt you

Jag är bäst på att göra onödiga saker för att slippa plugga. Till exempel så har jag nu fixat i min musikmapp i två timmar.. Och nu är det ju bara en halvtimme kvar till jag ska på träning, och då hinner man ju inte heller plugga. Synd. Men jag har flera dagar på mig, ända till fredag ju!

För övrigt så köpte jag världens (kanske inte, men jag är nöjd själv iallafall) bästa present till Therese! Hon borde bli jävligt glad. Och stolt över mig hoppas jag också. Höhö. Var i stan efter skolan, och det var jag, alla pensionärer och mammor med barnvagnar. Ganska skönt ändå, rätt lite folk. Men stressad stockholmare som jag är så stör jag mig nåt så enormt på tanter och gubbar som går sååå långsamt och helt ivägen, blockerar liksom hela vägen, man har inte en chans att komma förbi. Känner mig som Mr. Bean i den där när han ska gå  ner för trappan och hamnar bakom en stackars tant :D Och jag gjorde den hemska upptäckten när jag gick från skolan att ena hörluren till min mp3 har slutat fungera. Har alltså bara musik i ena örat, och det går liksom inte. Var på Clas Ohlson och tittade efter nya, men jag vill ju prova. Man kan ju inte köpa ett par och sen sitter dom jätte oskönt.. Såg ett par som jag vet är bra iofs, men dom kostade 180 spänn. Det vill jag inte lägga ut, så då kan jag önska mig dom i julklapp. Frågan är bara hur jag ska klara mig fram till jul.. Därför riktar jag nu en fråga till er alla:

Är det någon som har ett par hörlurar att låna ut till mig ett tag framöver?
Det vore hur jävla bussigt som helst, det spelar ingen roll vad det är för några, så länge båda lurarna funkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback