It's a beautiful day.

Herregud, om jag har träningsverk i magen imorrn vet jag vad det beror på! Har för fan asgarvat/brottats/cyklat med fötterna i en timme med Therese, det är ansträngande.. Sen matchen var ju inte sådär väldigt roande. Det enda roliga var när dom sa att domaren i bajens match hade sträckt sig :D Hahahaha, hur fan lyckas man? :D Fett kul. Och varför har dom så jävla trista kommentatorer? Glenn 'Vad händer Gleeenn' Hysén är världens mest negativa och han den andra hade bara en sak på hjärnan; det är lite blött i gräset. Det var i princip allt dom pratade om. Fast sen i andra började det blåsa också, tänka sig!

Min hals är inte så kul, vill hosta massor men det gör ju så ont då.. Jag tror jag ska vara tyst hela dagen imorrn. Jag och Elin lyckades ju ganska bra på lunchen idag, det var en bra början. Fast jag tror inte jag skulle klara av att vara tyst så länge, jag skulle bli frustrerad. Men det känns bra att jag kan roa mig själv iallafall, satt och asgarvade i matsalen under den tiden jag var tyst. Men vafan, dom snackade om en hel familj som hade haft sånna där färggranna fula plastträskor. I hela färgskalan. Och i mitt huvud ser jag framför mig barnen som har olika färger, och inte bara på skorna utan hela kläderna, deras rum är målat i deras färg, deras stolar där dom ska sitta när dom äter. Allt. Hahaha, fatta att jag garvade eller =p Jag lovar om jag hade sagt det hade ni andra också garvat ;D

Fyra dagar.

Kommentarer
Postat av: felicia

hej Cissi :)

Postat av: Elin

hahahah faaaan vad skööön du e Cissi!
När du började asgarva så tänkte ja på vad de andra hade sagt så såg ja också precis det framför mig hur de gick där på en lång rad ^^ hahahah

2006-10-02 @ 23:02:26
URL: http://www.elinwallen.zoomin.se
Postat av: Anonym

Jag tycker om dig Cissi :)

2006-10-03 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback