It's disgusting what dreams can do to you.

Helt konstig dag. Har inte känt nånting. Eller, jag vet inte, jag ska sluta försöka analysera mig själv.. Det värsta är när någon frågar hur det är, för jag vet verkligen inte.. Jag kan inte svara att det är bra, för det är det ju inte. Men jag kan inte säga att det är dåligt heller, för jag vet verkligen inte hur jag mår.

Fick just bästa idén tack vare Niklas. Han började prata om Hot Shots filmerna. Malin och Johanna, känn er manade! Innan höstlovet är slut ska vi ha sett dom! Finns det mer sjuka filmer eller? Så jävla klockrena, och jag har helt glömt bort att dom ens finns..

Kvällen blir väl rätt lugn tror jag, känner inte för att göra något direkt. Mamma har hyrt nån film, I am Sam. Den är typ jättesorglig.. Hatar att gråta till filmer. Men mamma tycker att det passar. Möh. Jag vill inte vara ledsen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Menade du mig på hot shots? xD Vad har jag gjort? ^^

2006-10-28 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback