It's something wrong with the world today.

Haha, förlåt att jag skriver igen, men det blir lätt så när man inte har nåt bättre för sig.. Jag överlevde aik-matchen med nöd och näppe. Surt med bara en poäng, men bättre det än inga alls.. Man kan ju iallafall hoppas på att djurgårn är såpass vettiga att de spelar 100% på söndag. Annars jävlar.. Nej men, det finns inte ord för hur nervös jag kommer vara på söndag..=/

Iallfall så har dagen varit fett rolig :) Eller, jag vaknade vid nio av nåt som lät konstant utanför, så jag kunde inte somna om.. Möh, jag trodde man skulle få sova när man hade lov. Icke.. Therese kom hit vid kvart i tolv och vi begav oss till Solna, efter mycket klagande från Thereses håll eftersom jag var helt övertygad om att bussen skulle svänga ner vid Råsunda, men det gjorde den inte. Vi fick snällt åka vidare till Vasalund och promenera därifrån. Men det blev inte så långt ändå, vi överlevde! Träffade Malin Airas utanför AIK-shopen också, lite trevligt sådär =) I Solna så typ.. Jag vet inte. Jag köpte en foundation, Therese köpte ett par jeans och en bh. Och en paj ^^ Och när vi var där ringde Madde och hade tråkigt, så jag åkte hem sen, åt lite, och åkte direkt hem till henne. (förlåt Therese att jag inte kom förbi med skivan, jag fick jättebråttom och kom på det när jag var halvvägs till bussen) Hemma hos Madde var det livat som vanligt, vi sprängde bomber och grejer. Haha =p Nu är jag hemma och har packat faktiskt. Känns itne som vi ska åka imorrn, och framförallt är jag lite orolig över att Elin inte ska dyka upp alls.. Det vore lite illa. Men då får jag åka ensam. Eller nåt :o Det löser sig :D Sjukt kul ska det bli iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback