I've never needed a friend like I do now.

Jag har insett att jag skriver här när jag har tråkigt.. Egentligen ska jag plugga psykologi nu, men all lust till det försvann av en anledning.. Eller, all lust till allt försvann. Fan att jag alltid ska ta åt mig så jävligt, men jag vill ju bara höra nåt uppmuntrande. Att det kommer gå bra eller nåt, för jag har nog med egna tankar om hur dåligt det kommer gå. Men det är sånt jag får ta, om inte ens någon annan tror att det ska gå bra, hur i helvete ska det här sluta?

Träning om tjugo minuter då. Ska bli kul, igen. För jag längtar till träningarna, även fast jag vet att jag kommer vara sjukt sur efteråt. Det är så konstigt.. Längta efter nåt som får en å må så jävla dåligt. Nej, jag förstår mig inte på mig själv ibland faktiskt. Men hade iallafall ett behövligt samtal med mamma om fotbollen förut. För och nackdelar med allt. Det som är synd är väl att det egentligen finns fler nackdelar än fördelar. Och det känns ju inte så jävla kul.


Iallafall. Göteborg imorrn. Jag ska göra det till en jävligt bra resa, oavsett vad som händer imorrn. Jag lovar. Och Fredrik, om du ser det här, jag måste prata med dig, det känns som vi har lite olika uppfattning om saker och ting =p Antingen hör jag av mig ikväll eller imorrn, eller så gör du det. Bra, då bestämmer jag det. Höhö ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback