Jag som du borde sättas i en bur, för alla är vi små toffeltoffeltoffeldjur!

Förlåt Elin för att du är sjuk. Men det är inte mitt fel, jag lovar. Det är en lång historia! Eller, det är väl mitt fel eftersom det antagligen är jag som har smittat dig, men det är inte mitt fel att jag är sjuk, det kan jag lova. Såhär var det: Det var tisdag förra veckan, och både du och jag vet vad som hände då. Det är ingen rolig historia nånstans, och jag tänker inte skriva nåt om matchen och skylla på aik. Däremot tänker jag skylla på idioten bakom mig. Han hade köpt öl. Har man köpt öl ska man dricka öl. Inte spilla ut. Och har Cissi med sig en tjocktröja som hon tänkt ha på sig när hon går hem har hon den under stolen. För det är för varmt att ha den på sig, det vet både du och jag också. Grejen är att en tjocktröja under en stol och en idiot bakom som spiller ut sin öl isället för att dricka upp den är ingen bra kombination. Hela (det måste det fan ha varit) hans öl välte såklart och rann ut, jag märkte inte när det hände, och där ligger min tjocktröja, i lugn och ro. Tills jag börjar frysa lite smått i slutet av andra. Som om jag inte var sur redan då, så drar man upp en tröja dränkt i öl? Njae.. Så jag var alltså tvungen att gå hem i t-shirt, och som du vet är det ganska så kallt om kvällarna. Därför är du sjuk Elin. Jag ber så hemskt mycket, även å denne idiots vägnar, om ursäkt för detta.

Idag har varit en konstig dag. Spanskan gick fort för en gångs skull, och historian var hemsk. Var inte på humör alls, av nån anledning var jag skitförbannad. Berodde kanske på provet vi fick tillbaka, men det borde inte ha gjort det. Nej jag vet inte vad det var, skönt var det iallafall att gå därifrån sen. Självklart var jag tvungen att vara kvar till klockan två istället för att gå hem vid tolv som vanligt. Allt för att prata med Charlotte i max tre minuter. Om ingenting. Eller jo, jag snackade skit om Olga, men det verkade inte beröra henne särskilt. Men det är träning ikväll iallafall, och på nåt konstigt sätt som jag inte förstår själv så ser jag fram som fan mot den. Har inte tränat på två veckor typ, och jag saknar att leka lite och skratta av sig. Det behöver jag! :)

För övrigt har jag en hemlig beundrare! Höhö, det är det inte alla som har! Eller, personen kanske inte är hemlig alls för mig, det kanske är Johanna eller nån, men det som räknas är att jag inte vet vem som skrivit =p Och det gör ju det hela lite spännande.. Men jag vill veta vem det är, så erkänn! :D

Kommentarer
Postat av: felicia

CISSI HAR EN BEUNDRARE.. kanske är det olga? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback