"Jamen jamen jamen.. - TÖNT!"

31,31 var tiden. Ganska proffsigt om jag får säga det själv :o Det var skönt att få prata med dig igen, på riktigt. Det var ett sånt där härligt samtal, där inget egentligen hade någon betydelse, fast vi båda vet att det hade hur stor betydelse som helst. För man kan inte baka lussebullar i oktober. Fast heter man Johanna så kan man nog det, oavsett vad jag försöker säga :) Det är därför jag tycker så mycket om dig, för att du är så sjukt konstig som bara du kan vara, och för att jag är ungefär likadan. För jag förstår hur du tänker för jag tänker likadant och att det inte finns många som förstår sig på våran humor är förståligt.

Köpmannen i Venedig. Se aldrig den filmen om ni har nåt vett i huvudet. Sjukt tråkig film, och eftersom jag är sämst på filmer så fattade jag ingenting heller.. Ina fick förklara för mig stup i kvarten vilka alla var ^^ Nej, Anki och Pytte är mer min nivå tror jag. Och Ice Age, den såg jag igårkväll, fett rolig :D Att jag aldrig sett den förut :o


Lasse Lindh - Jag vill byta liv (demoversion)

Solen lyser och jag skiter i vilket,
Drar för gardinen och försöker glömma
Men hur kan man glömma sig själv?
Och tänk om det gick att låsa in sig
Men ändå träffa nya männskor som sprakar lite
Och jag vet att andra har det värre
Men hur kan ett liv kännas såhär grått?

Åh, kom ta med mig,
Kom ta med mig ut inatt
Dit ingen känner mig
Och vet vem jag är och vad jag gjort förut
Åh, snälla låt mig byta liv för en natt

Jag känner mig som en dålig kopia av mig själv
Och ibland när jag hör mig prata vill jag spy
Och jag är så trött på min egen spegelbild .
Du behöver inte vara en riddare på vit häst
Ett par läppar och en ny smak
Och en nytankad bil är allt som jag begär.

Åh, kom ta med mig,
Kom ta med mig ut inatt
Dit ingen känner mig
Och vet vem jag är och vad jag gjort förut
Åh, snälla låt mig byta liv för en natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback