Nerver..

Det löste sig med biljetterna till slut, så imorgon 12,15 åker vi till Göteborg för att göra stan osäker ;D

Jag skriver här nu mest för att få ut min nervositet.. 15 minuter kvar, 0-0 fortfarande. AIK måste vinna. Det är så sjukt jävla jobbigt för nerverna det här. Ännu jobbigare är det att lyssna på radio, fast det är jobbigt att se på tv också.. Fan, dom måste vinna verkligen, då har de allt i egna händer. Det vore så jävla nice, för antagligen kommer Djurgårn lägga sig mot Elfsborg på söndag, och om AIK inte vinner idag och på söndag så är det kört. Då  kan de vinka hejdå till det där guldet som de nästan hade i sin hand. Men inget är klart ännu, det är ett tag kvar av matchen och nu blir det mål känner jag på mig.. Nähepp.. Icke! Åååååh, jag hatar fotboll ibland, det är inte nyttigt, iallafall inte för nerverna. Nu ska jag samla mig och lyssna klart ordentligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback