Nonsens.

Idag har varit.. Jag vet inte.. Ingenting. Var ganska jobbigt att vara i skolan, skönt att det bara var en timme.. Ändå kändes det bra att vara bland andra människor, iallafall folk som visste. Iofs var det bara Ina och Elin visade det sig, jag trodde Anna skulle ha läst min blogg, men icke. Förlåt för att jag inte berättade vad det var Anna, men jag hade bara börjat gråta. Och det hade jag ingen lust med, var hyfsat nära ändå hela tiden..

Handlade på vägen hem, åt lite yoghurt, det kändes som jag var tvungen, även om jag inte var hungrig.. Sen vid fyra gick jag och la mig och har sovit till nu. Hör att mamma håller på att laga mat, och även om jag fick bestämma vad vi skulle äta så vill jag inte ha. Har ingen aptit längre =/

Vet inte vad jag ska göra ikväll heller, vet inte om jag orkar bara sitta hemma. Å andra sidan så vet jag inte om jag orkar ta tag i nåt och bjuda hem nån eller bjuda hem mig till någon.. Vet liksom inte om jag orkar umgås och vara trevlig. Men någon som kom hit och masserade mig skulle inte sitta helt fel! Har hyfsat ont i ryggen, kan typ inte slappna av när jag ligger ner. Någon frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback