Och när paniken bryter ut.

Den här studiedagen behövdes som fan. Satan vad kul jag har haft! Började med att jag vaknade först vid tio, men jag ville verkligen inte gå upp då. Så jag somnade om och sov till klockan ringde kvart i tolv :) Har sen lekt med Therese hela dagen, och herregud vad vi har garvat. Hon är den äckligaste kompis jag har, om hon nånsin ska gå på dejt ska hon inte äta. Inget alls! =p

Träning ikväll. Jag hoppas det går lika bra som i torsdags, jag behöver det inför torsdag. För jag har bestämt mig, jag ska skita i allt som har hänt. Jag ska strunta i att mitt självförtroende är långt lägre än vad som är mänskligt. Det är en ny match och de vi möter spelar en division högre än oss, men jag ska inte vika ner mig. Jag ska inte. Jag ska ha matchen mot Viksjö förra året i tankarna. Fyfan vad bra jag var den matchen, den är en av mina bästa matcher nånsin. Jag gjorde i princip allt rätt, jag räddade en straff och fan vad stolt jag var efteråt. Trots att vi förlorade. Men jag vet att om Becca hade gjort 1-0 så hade vi vunnit. De var så jävla knäckta när jag räddade straffen, vi kunde ha vunnit. Men jag ska inte tänka på att vi förlorade trots att jag var bra, jag ska tänka på allt bra jag gjorde. Och jag förstår om folk inte är intresserade av det här, men jag skriver det för att peppa mig själv och komma i underfund med mina tankar och med vad jag måste och ska göra. Jag lovar att komma med en rättvis utvärdering efter matchen på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback