Skönhetsmiss.

Idag har det varit en konstig dag. Den har innehållit sjukt mycket olika känslor tror jag. Eller känslor och känslor.. Mer humör tror jag. Humor kanske? :D Började med matte klockan halv nio.. Jag hade verkligen bestämt mig för att försöka förstå, att verkligen anstränga mig och inte tänka att jag inte kan, för jag kan antagligen om jag vill. Jo tjena, det kan jag inte alls. Det gick asbra när Charlotte gick igenom på tavlan, för en gångs skull var det något logiskt. Men sen när vi skulle jobba.. Jag och Elin klarade A-uppgifterna rätt enkelt, men sen tog det verkligen tvärstopp på B-uppgifterna. Jag förstod verkligen ingenting, och när jag inte gör det, då låser det sig i min hjärna, så egentligen spelar det ingen roll hur mycket någon förklarar, jag kan inte ändå. Jag hatar matte och jag kommer antagligen ha jävligt svårt att klara b-kursen.. Men jag ska klara det. Jag ska försöka verkligen. Verkligen.

Det roliga på dagen började egentligen på lunchen när jag och Elin hade jääävligt roligt åt hennes jävla vitkål. Den svävade nästan. Eller, den landade jättefint iallafall. Det var gulligt :D Och jag skrattade så jag fick ont i magen. Sån var humorn idag, så låg. Vitkålslåg. I och för sig var jag väldigt trött vilket visade sig på svenskan när vi för en gångs skull på onsdagar var färre än 25 pers på lektionen. Vi var väl femton eller något, och jävligt tyst och skönt var det. Tills jag och Elin insåg det roliga i Isländsk litteratur. "Sup tills du stupar" utvecklades till "Fullt ös medvetslös". Han sa ju att vi skulle tolka det till ordspråk? Det slutade iallafall med att Elin fick flytta på sig. Möh. Sen sov jag resten av lektionen i princip, jag låg i dvala kändes det som. Tills Micke började diskutera med mig. Om ifall en fågel skulle kunna flyga om den bara har en vinge.. Öhm? Kanske!

Sen sov jag i två timmar när jag kom hem, jävligt skönt var det. Om inte pappa hade kommit in och stört hade jag nog sovit än.. Det är sjukt hur skönt det är att sova på eftermiddagen, man vill aldrig gå upp. Sen åt vi mat, åkte iväg en sväng till Bromsten, pappa skulle leverera lite mystiska saker. Höhö.  Haha, Maddes min när jag stog och viftade utanför fönstret var oslagbar :D Sen åkte vi till Farmor också, alltid lika kul. Jag fattar inte hur hon kan vara så rolig, men jag tror det är från den sidan av släkten jag fått min rolighet! Johanna vet mycket om hur rolig min farmor är. Iallafall hur kul man kan ha om man diskuterar om henne! :D Det är bland det roligaste jag gjort, seriöst. Och ingen kommer nånsin förstå hur kul det var, man måste varit med. Haha, skrattar fan bara jag tänker på det =p

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar att jag finns med i dina tre senaste inlägg, om upptåg vi gjort typ :P haha vi e nog ganska mkt bäst cissi !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback