There's nothing wrong..

Haha, snacka om att jag aldrig kommer somna ikväll. Jag vaknade fan klockan två. Det var jäävligt skönt kan jag säga, jag behövde verkligen sova ut. Jag tror det är ansträngande att skratta och att bränna popcorn. Det kanske var röklukten i mitt hår som gjorde att jag sov så länge, den kanske var som sövande! Lite effektivt sådär.. ^^

Jag har inte gjort mycket alls idag. Ingenting egentligen. Jag säger då det, söndagar är lite onödiga ibland. Fast om man döpte om dagen till nåt annat, typ lördag och satte in söndag istället för lördag, då skulle det nog inte vara samma sak. Liksom, lördag låter ju så jävla mycket mer hippt än söndag. Jag tror jag ska göra så, jag ska ändra så att lördagar heter söndag och söndagar heter lördag. Det blir nog lite mer spännande att leva då skulle jag tro, och om det inte blir det så har jag iallafall testat!


Och jag har lyssnat på Winnerbäck heeela dagen. Fatta underbart eller. Anna du får inte hata mig, jag behövde lyssna, jag lovar! Jag kommer vara jätteglad i skolan imorrn nu bara för det, han är min drog. Jag hoppas bara inte man kan ta en överdos.. Fast iofs, det skulle vara ganska så vackert att dö av Winnerbäck. Det vill jag göra. Och dessutom råkade jag nämna för pappa att jag skulle vilja hoppa fallskärm. Han sprang genast till köket och skrev upp det, 'vilken bra julklapp' var hans kommentar. Tänk om jag får det i julklapp! :D satan vad häftigt det skulle vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback