When you feel so tired, but you can't sleep.

Yes! Jag är klar med svenskan. Så jävla skönt, jag gjorde det sista på 45 minuter eller nåt, jag trodde det skulle ta hela kvällen. Så duktig som jag är så började jag plugga religion istället. Möh, det är lite lagom intressant.. Jag tänker bara på han den där Stefan Larsson :D "Världens bästa kock och världens bästa byggjobbare." Tänk dig ett rum som är svart. Så tänder du en lampa. Då blir det ju ljust. Hahaha, no shit?! Han var fan smart, man kanske ska bli buddhist.. Liksom, vem vill inte vara som honom? Ina, är du på eller? Jag tycker vi skrotar våra kristna planer och allt det där med biktningen och sånt, vi blir buddhister istället och skaffar hippie-vänner och lagar jättejättemycket mat till dem och bygger ett konstigt hus där alla våra hippie-vänner kan bo! Vilken bra idé Cissi!

Sen så säger vi grattis grattis grattis till Therese idag! 17 år har hon hunnit bli, ett halvår innan jag fyller 18. Inte för att ta bort glädjen från dig, inte alls, jag bara nämner att jag är ett halvår äldre än du. Fortfarande ;D Höhö, jag kommer alltid vara det (H) Och tänk vad länge vi har känt varandra.. Elva år, det är mer än halva våra liv :o Och om jag kunnat skulle jag satt in en bild på dig här, men eftersom blogg.se är så jävla segt så vågar jag inte ens ta risken att ladda upp en bild. Det kommer nog ta hela natten isf.. Så jag kan lägga in en bild på dig nån annan dag^^ Grattis iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback