Peter var glad idag. Och det är måndag.

Jävla Max! Har haft den där låten på hjärnan ända sen engelskan nu. Fast Anna var snäll och lärde mig andra versen, och jag lovade att skriva ner hela sången här. Så då gör jag det nu :) (haha, snacka om lite svårt att skriva när man lyssnar på annan musik eller?)
Var bor du lilla råtta? - I din hatt!
Vad gör du klockan åtta? - Jagar katt!
Hur många ungar har du? - Sjuttitvå.
Hur mår din gamle far din? - Si och så.

Vad gör din fru Lovisa? - Steker glass.
Vad vill du ha att spisa? - Korv och jazz.
Vad vill du ha att dricka? - Hallonbål.
Vad har du i din ficka? - Fyra hål.


Hoppas alla andra också får den på hjärnan nu, skyll på Max isånnafall. Och jag var fett effektiv på engelskan, på tal om det. Gjorde min spanskaläxa, så nu slapp jag göra den hemma =) höhö

Hum, skrev ju ett inlägg i skolan också, men eftersom våra datorer är fucked-up (det är antagligen ettornas fel. Eller Peters, han sitter och har skitkul och förstör) så gick det varken att publicera det, spara det i utkast eller ens spara det på datorn. Men det var inget viktigt jag skrev, förutom en massa om Elin ;D Men tyvärr, jag hade min chans att skriva nåt bra om dig, men ödet bestämde att det inte skulle bli så, och det har vi ju lärt oss i svenskan; man ska inte försöka påverka ödet. Därför vågar jag inte skriva nåt om dig mer nu, man vet ju aldrig vad som kan hända :o

Kom iallafall hem vid kvart över tre och tänkte vara jätteeffektiv och läsa igenom häftet till svenskan, så jag kunde börja på hemtentan. Vad bra det gick, låg bara och sjöng i sängen och tänkte på hur bra LW är.. Men det var skönt det med, jag är faktiskt inte stressad än, har nästan inget annat att göra den här veckan, så jag kommer lätt hinna. Mitt mål är att bli klar till torsdag eftermiddag eller nåt, så jag kan åka och kika fotboll på kvällen sen.

Haha, jag kom iallafall ihåg rubriken jag skrev förut :D Elin hade kommit in i lärarrummet, och Peter hade tydligen, jätteglatt, sagt HEJ ELIN! Det hör inte direkt till vanligheterna, han är den enda läraren som kan gå förbi tio elever som säger hej, utan att hälsa tillbaka. Det är det som gör honom så cool. Bland annat ;D Vi kom på att anledningen till att han var så trevlig måste vara att det är måndag, och han fortfarande lever kvar i helgen. Haha, jag undrar verkligen vad han gör på helgerna.. Fatta att umgås med Peter en hel helg, satan vad spännande! Det borde varit priset i tipspromenaden! Men seriöst, jag kan inte tänka mig honom gå ut och ta en öl typ. Eller ännu hellre; tänk er Peter dansa :D Han kanske är skitbra på det :o Värsta hiphoparn i hemlighet.. Haha, jag är lite trött..

Kommentarer
Postat av: Elin

1. Det är hur mår din gammle far DÅ? -si och så

2. Jag tycker det är elakt att du inte skriver nåt snällt om mig. För du lovade faktiskt det :( Och jag slutade peta på dig..

3. HAHA tänk! Då hade jag nästan fått spendera en helg me Peter eftersom ja kom tvåa! =O Fan vad läskigt det hade varit. Men ja menar han måste tycka om mig för han hälsade till och med på mig imorse också! =D SÅ ÄR DET
Jag är hans favoritbarn sen ja vann tipspromenaden ^^ YEEEES

Postat av: Anna

Smultronbål keso SMULTRON :P

2006-09-26 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback