Puh.

Helt sjukt hur trött jag är. Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu och sova till imorrn bitti.. Har spelat match idag, och jag fick spela back första halvlek! Och sataaan vad roligt det var och sataaaan vad trött jag blev :D Typ andra gången på hela säsongen som jag spelar ute så jag är ju inte direkt van.. Sen att jag är jätteförkyld gör ju inte saken lättare, trodde jag skulle dö i början av första. Men sen fick jag stå i mål i andra, det var ju mindre kul.. Fick kramp i fötterna och ena vaden vid varenda jävla in/utspark. Inte det skönaste, känns som jag kommer ha hyfsat ont i vaden imorrn också.

Lekte med Johanna igårkväll också dessutom. Jag förstår inte varför vi alltid lyckas hyra dåliga filmer.. Men han i videobutiken var iallafall rolig^^ Han kunde följt med hem som jag föreslog, fast direkt efter jag sagt det kom jag på att det kunde ju misstolkas lite.. Men jag tror inte han tog det så =p Träffade en annan Johanna också på bussen när vi skulle dit, min barndomsvän =) Hon och lilla Joppe, en söt liten vovve. Och den jävla busschauffören var helt konstig, pratade fjolligt gjorde han också. Möh.

Jag orkar inte skriva nåt, är jättemätt, har ätit fisksoppa idag här hos pappa. Och vad åt jag igår hos mamma? Fisksoppa. Jovisst är det bra med skilda föräldrar när man får samma maträtt två dagar i rad ;D Och ledsen att jag inte följde med och fikade, men jag hade verkligen inte orkat. Stupade på soffan här hemma när jag kom hem och har knappt gått att prata med. Så ni hade nog inte haft nån större glädje av mig ändå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback