Var det du som höll för hårt, eller är det jag som är för svag?

Promenadseger och det är bara så synd att Kenny inte får göra mål. Han skulle behöva det som bot mot sin ilska.. Jag blir orolig när han är så arg hela tiden, trots att det ibland är ganska befogat.. Men det var bra tryck på läktarna och Östra sjöng årets sång :D Eftersom matchen inte var så jätteunderhållande (BP hade inte en chans) så sjöng vi lite mot östra, bland annat 'Tjockisar på östra, finns bara tjockisar på östra..' Då svarade dom med 'Fattiga norra, ja ni är fattiga norra' :D Det tyckte jag var väldigt fyndigt ^^

Hahaha. Igår lämnade Felicia lite choklad till mig här, och jag har kvar pappret. På svenska heter det Scheizernöt. På finska blir det jävligt mycket längre.. Maitosuklaata ja rouhittuja hasselpähkinöita. Liksom, vad fan betyder alla ord? Det första förstår jag ju att det är mjölkchoklad, och det sista hasselnötter. Men de två i mitten..? Tänk om schweizernöt innehåller nåt mer på finska :o

Kommentarer
Postat av: Äjlyn

Maitosuklaata ja rouhittuja hasselpähkinöita.
Maitosuklaata = Mjölkchoklad
ja = med/från
rouhittuja = schweiciska (idiotstavat ja vet)
hasselpähkinöita = hasselnötter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback