A quiet place.

Hahahahaha, jag DÖR! :D Fan, nu börjar jag skratta igen bara jag tänker på det.. Så jävla patetiskt :D Såhär ligger det till. Jag har en vän, Mathias, som bor i Bräcke som ligger en bit från Östersund. Jag har haft väldigt kul åt honom för i hans klass har det bara gått en person till, de var alltså två elever i klassen.. Iofs hade de lektioner med andra klasser, men ändå. Fatta skolfotot och typ när de har upprop första skoldagen. Hahahhaha, jag kan inte sluta skratta=p Han är även känd för Johanna som 'han med bara en klasskompis'. Nu visar det sig att när Mathias gick ut trean var han ENSAM i sin klass! :D:D:D Hahahahahaha, hans enda klasskompis hade lämnat honom ensam. Jag låter jätteelak, jag vet. Men det är ju så roligt =p Jag kan tänka mig honom planera sin studentskiva. - ja, Mathias, var tycker du jag ska ha den? Hahah, hua. Tyvärr fotades han inte ensam i skolkatalogen, han fick vara med en annan klass. Synd =p Haha, dagens garv, lätt :D

Annars har hela dagen gått till att handla och städa och förbereda för kvällen som sen kom :) Ina och Felicia var här och åt middag och spelade spel. Möh, för en gångs skull fick Felicia vinna, men det var bara tjuv och polis, det är inge prestige i det :D Vi hade det väldigt mysigt iallafall, och det var synd att Elin inte kunde komma =/

Kommentarer
Postat av: Ina

hahahah och vi klagar på att stockholm är för litet ^^

Postat av: felicia

JAG KNÄCKER PÅ TJUV OCH POLIS! JAG LURADE ER ALLA!

2007-01-07 @ 16:32:49
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback