All good things comes to an end.

Jag är så glad glad glad glad! Jag vet inte varför, med tanke på hur morgonen var.. Först drömmar som gör att jag blir livrädd för mig själv, sen ingen frukost, sen spanska. Spanskan var iofs ganska kul. Man får göra den rolig. Jag och Oliver höll på att garva ihjäl oss när någon sa att de hade fiskar hemma. Okej, det var inte kul.. Tro inte att vi är mer mongo än vi är. Men det som var roligt var att personen antagligen hade slagit upp ordet, men det hade blivit fel. För i Spanien har man olika ord för fisk som man äter och fisk som husdjur, så hon hade sagt att hon hade den sorts fisk man äter som husdjur. Genast får jag en bild i huvudet av en fiskskål med växter och grejer, med en laxfilé i :D Hahahhahahaha, så jävla kul om man skulle ha det!

Sen slutade jag klockan tolv, men kom inte från skolan förrän vid två.. Tack Micke! Först satt jag och pluggade lite historia, sen kom Micke och ville ha sällskap på sin håltimme. Och vad väljer man - jättetråkig historia eller jätterolig Micke? Inte sååå svårt val måste jag medge. Vi hamnade i sofforna och diskuterade visitkort.. Eh, ja. Det var roligt iallafall :D (Micke, nu förväntar jag mig en kommentar från dig också, eftersom jag skrev om dig som jag lovade, då vill jag ha nåt tillbaka ;D)

Åkte in till stan för att titta efter jeans och köpa ett par linnen. Linnen hittade jag, men jeans. Som mamma säger, du ska alltid ha det som inte finns. Jag vet. Och det är jättejobbigt. Jag vill ha ett par gråa/svarta halvbaggy jeans som inte är för dyra. Mission impossible. Men jag gick iallafall in på Carlings där jag tänkt söka jobb och såg ett par jag hade provat om det inte varit för att jag var ensam kund i affären och de tre som jobbade där var tre skitcoola killar.. Haha, jag är töntig, jag vet. Men de var astrevliga iallafall, jag vill jobba där! :D Jag älskar Carlings. Och Carlingsmänniskor. Och jag hoppas att jag blir en sån också. Sådär cool.

Kommentarer
Postat av: Ina

haha vad söt du är ^^ Vet du var jag vill söka jobb? Jensens böfhus! :P

Postat av: Michelangelo

Så du påstår att jag är jätterolig? Fan va najs =) Du är också jätterolig. Jag har tyvärr inget budskap i det här inlägget utöver det men jag vill fylla ut kommentaren lite.. Dessutom vore det hysteriskt coolt om Ina började jobba på Jensens Bøfhus, på tal om utfyllnader.
Keep up the good work och ha en fantastisk torsdag! =)

2007-01-17 @ 15:05:39
URL: http://micke.youaremighty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback