Allocation of quotas.

Finns det någon människa som tycker om måndagar? Berätta för mig varför isånnafall. Herregud vad trött jag varit idag, och det ändrade jag genast på när jag kom hem! Sov i två timmar till halv sju.. Dumt att sova så länge, eftersom jag nu är jätteseg och inte kommer orka göra psykologin som jag verkligen verkligen måste komma långt med idag. Hum. Ett senare problem. Men det är ju så himla skönt att sova på eftermiddagen. Det är ju verkligen det, men sover så himla mycket bättre, och så gör det inget om man inte somnar. Man har liksom ingen press på sig, man har inga 'nu ska jag upp om fem timmar..' tankar. Det är bara att chilla. Jag tror jag ska vända på dygnet när jag har gått ut skolan :D Och bara sova skönt på eftermiddagarna! Höhö. Jag kommer inte ha några vänner kvar ^^

Allocation of quotas. Allocation of quotas. Det enda ord på min hjärna hela dagen känns det som.. Allocation of quotas...

Psykologiarbete - here I come! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!

Kommentarer
Postat av: Ina

haha du lärde dig att uttala det iaf? :P hur gick debatten?

Postat av: Anna

Haha, läskigt, hela det här inlägget kunde jag lika gärna har skrivit. JAG har också sovit bort hela eftermidagen! Och säkert drömt - men glömt det nu - om "allocation of quotas" hela tiden!

Jag stör mig dock på att Max röstade på Felicia :P

2007-01-15 @ 20:51:24
Postat av: Cissi

Hahaha Anna :D Men eller hur, han borde vara opartisk :o Jag visste inte ens att han skulle rösta, såg inte att han gjorde det på dom andra. Kan iofs ha berott på att vi satt framför honom.. Och Ina; jag kunde uttala det och jag sa ju inte så mycket i debatten, så för min del gick det bra (H) Men Felicia och Anna var också jätteduktiga :)

2007-01-15 @ 22:25:28
Postat av: felicia

HAHA! det är bara för jag är BÄST! och nu vet ni alal ddet.. (sen tror jag att han röstade på mig abar för han var kille)

2007-01-16 @ 17:36:07
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback