Can you feel this?

Ganska udda träning idag :D Det var vi 'lite större barn' som Urban sa, och så var det de små barnen, Amandas och Beccas p-98 som var med. Anledningen till att de små barnen var med var att de skulle spela cup i helgen, och antagligen är det jättehäftigt att som åttaåring få vara med och träna med 17-18 åriga tjejer. Killarna var iallafall jättesöta och duktigare än jag trodde. Fast trots att de var duktiga och verkligen ville spela killarna mot tjejerna så vann de inte, trots att vi bara fick göra mål utanför det innebandymål som stog i deras mål. Sen mixade vi lagen och det gick bra det med, Amanda klarade sig bra som enda stora på planen höhö ;D Den stora frågan var varför killarna inte lyfte upp Johanna när hon gjorde mål? De lyfte ju upp varandra :o

Och jag pratade med dig förut. Fick mig kanske att tänka mindre för ett par timmar, men ikväll är det tillbaka, det kan jag nästan lova. Fick inte ut särskilt mycket av vad du sa, delvis för att jag inte vågade/ville säga allt jag tänker på, och för att du inte är en sån man pratar om jobbiga saker med, jag vet liksom inte var jag har dig. Snälla, låt det gå över snart, jag vill bara ha det som det var förut. Är det så svårt? Du sa att vi skulle snacka mer när vi har tid. När har vi tid då? Vi verkar ju inte ha haft det hittils under hösten/vintern, så vad är det som talar för att vi helt plötsligt kommer ha jättemycket tid för varandra? Precis..

Förlåt till alla som påverkas av mitt humör också. Det är inte meningen, men det är så jag är nuförtiden. Inget jag kan ändra på, ni får helt enkelt leva med det, eller låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback