Do you wanna?

Nu ska jag berätta nackdelarna med att träna utomhus när det är snöstorm och blåser en 20m/sek!
1. Det är kallt som in i helvete.
2. Man ser ingenting.
3. Man blir jättejätte kall och blöt, speciellt om huvudet när man inte har mössa.
4. Bollen går inte som man tänkt, speciellt inte höjdbollar.
5. Det är jobbigare att springa i motvind.
6. Det är obehagligt att andas in snöflingor genom näsan.
7. Klagomål från tränare att man ska ha mer kläder.
Slutsats? Nästa gång det är snöstorm ska jag nog inte spela fotboll tror jag. Det var inte kul nånstans =/

Annars har helgen flutit på bra, jag och Johanna tittade på film igår, och innan dess hade vi varit i Vällingby där jag inte varit på flera år. Haha, vi skulle gå in på JC för att värma oss.. Det blev en dyr värmning, jag köpte en skjorta och hon en tröja. Men vi blev både varma och glada iallafall :D

Idag har jag varit hemma hos Felicia på namnsdagsfika. Grattis Felicia igen! Det bjöds på kladdkaka med grädde, choklad och hör och häpna: jordgubbar! Och dom var goda! Smakade som svenska jordgubbar, trots att de förvånansvärt nog kom från Egypten. Varken jag eller Felicia trodde det fanns jordgubbar där.. Men se så fel man kan ha! Sen spelade vi plump. Jag vann. Anna förlorade. Jag är lite tveksam till om hon förstått vad det går ut på, då man ska plumpa så lite som möjligt, inte så mycket som möjligt.. Jag tror hon skrapade ihop 48 poäng eller så, medan jag vann på 133..

En trevlig och lugn helg, något jag behöver mitt i allt som händer.. Herregud, jag vet ingenting längre. Helt plötsligt har jag jättemycket ångest över sommaren, jag kommer aldrig vilja att den ska ta slut, för det som finns efter den.. Det är bara ett svart hål. Mitt liv kommer bli uppdelat i tre delar; innan flygkraschen, mellan flygkraschen och 'efter sommaren' och 'efter sommaren'. Fan, jag vill inte. Det går inte. Det är så mycket som kommer bli så jobbigt, fan fan fan fan fan. Jag vet inte vad jag ska säga. Vill bara sparka och slå, du får inte göra såhär mot mig!

Kommentarer
Postat av: felicia

Det roligaste var ju att hon var nära att vinan över dig omhon hade tagit alla sista stick! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback