Tell me why.

Felicia har glömt sin kamera här. Jag undrar om hon är medveten om att om jag vill kan jag sälja den och få en himla massa pengar ^^ Fast jag är en snäll kompis, så jag gör inte sånt. Hämtade kentbiljetterna idag och det kändes bra, var livrädd när jag gick från kiosken att någon skulle råna mig.. Hemska tanke. Har även varit värsta action här utanför, som mest var det tre polisbilar och en djurambulans. Singelmiddagen genomfördes idag också, men väldigt lite folk. Vi var väl ungefär hälften och det blev mer en trevlig kväll som slutade när det blev för kallt ute. Fick en hel del kul bilder som kommer upp på bilddagboken sen, och av någon konstig anledning är de flesta roliga bilderna på Oliver. Han är så akrobatisk. Han är cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback